Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 300 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-05-14 15:36:18 ZZ-29/017/U/2019 WOiO Świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-23 11:03:58 ZZ/12/055/U/19 OKZ Świadczenie usługi w zakresie najmu 1 autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Działu Spraw Studenckich. Usł‚ugi
2019-06-03 12:03:03 ZP/139/014/U/19 WEiA Świadczenie usługi restauracyjnej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki. Usł‚ugi
2019-03-12 14:26:58 ZP/55/055/U/19 OKZ świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Usł‚ugi
2019-01-24 13:53:56 ZP/11/055/U/19 OKZ świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-10-24 12:56:12 ZP/219/055/U/18 OKZ Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-03-22 08:35:30 ZP/65/055/U/19 OKZ Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Erasmus Student Network Gdańsk Usł‚ugi
2018-07-12 12:03:08 ZZ/782/009/2018 WETI Świadczenie specjalistycznych usług dla nowo tworzonego, przy Wydziale ETI, Pomorskiego Laboratorium Zarządzania Kryzysowego Usł‚ugi
2019-01-28 11:43:27 ZP/13/055/U/19 OKZ sukcesywne wykonywanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-12 12:14:48 ZP/25/001/U/19 WA Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-13 08:59:29 ZP/26/055/D/19 OKZ sukcesywna dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-06-07 11:56:05 ZP/138/008/D/19 WCH Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-04-18 15:18:28 ZP/104/055/D/19 OKZ Sukcesywna dostawa narzędzi ręcznych oraz elementów wyposażenia narzędzi ręcznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-09-27 13:32:24 ZP/198/022/D/18 RIT Sukcesywna dostawa modułów SFP, SFP+ i XFP do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK Dostawy
2019-03-26 11:19:48 ZZ/751/008/D/19 WCH Sukcesywna dostawa medium do hodowli in vitro komórek ssaczych na potrzeby projektu "Nowe związki o działaniu przeciwnowotworowym zaburzające funkcje telomerów" Dostawy
2019-03-20 15:54:50 ZP/33/055/D/19 OKZ Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-13 11:29:46 ZZ/03/055/D/19 OKZ sukcesywna dostawa koksu grubego dla Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina Dostawy
2019-06-12 12:05:52 ZZ/18/002/U/2019 WILIŚ Serwis 2 sztuk licencji edukacyjnych specjalistycznego oprogramowania typu desktop ENVI & IDL,służącego do przygotowania, przetwarzania i analizy danych teledetekcyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Usł‚ugi
2019-05-31 11:40:51 CRZP 114/002/R/19 WILIŚ Rozbiórka Hali budynku Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska oraz Pawilonu Działu Eksploatacji Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej w Gdańsku Roboty Budowlane
2018-10-17 15:05:14 ZP/213/004/R/2018 WM Remont Sali nr 205 w Gmachu Głównym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej Roboty Budowlane
2019-05-23 00:00:00 ZP/130/018/R/19 WZiE Remont pomieszczeń Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy ul. Traugutta 79. Roboty Budowlane
2019-05-09 14:10:41 ZP/116/002/R/19 OKZ Remont nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Dąbrówka w celu przygotowania odcinków doświadczalnych dla potrzeb programu badawczego SEPOR Roboty Budowlane
2019-02-01 13:12:03 ZP/18/004/U/19 WM Przeprowadzenie trzech szkoleń dot. projektowania połączeń PCB oraz naprawy i modyfikacji urządzeń elektronicznych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części pn.: Część nr 1: projektowanie na poziomie podstawowym; Część nr 2: projektowanie na poziomie zaawansowanym; Część nr 3: naprawa i modyfikacja Usł‚ugi
2018-10-31 08:24:22 ZP/223/030/U/18 B Przeprowadzenie szkolenia „Innowacyjne metody prowadzenia zajęć” dla pracowników PG w ramach projektu: Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-05-24 14:39:44 ZP/114/055/U/18 OKZ Przeprowadzenie szkolenia pn.: „P3O® Foundation (Biura Portfeli, Programów i Projektów)” dla pracowników Politechniki Gdańskiej ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej” Usł‚ugi
2019-04-30 16:18:07 ZP/112/004/U/19 WM Przeprowadzenie szkolenia dot. systemów wbudowanych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Usł‚ugi
2019-04-15 11:04:31 ZP/102/004/U/19 WM Przeprowadzenie szkolenia dot. psychologii zarządzania zespołem dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Usł‚ugi
2019-05-16 11:30:05 ZP/121/061/U/19 BP ZPR PG Przeprowadzenie szkoleń w temacie: zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE2® (2017) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „PRINCE2® Foundation (2017)”; zarządzanie programami zgodnie z metodyką MSP® (Managing Successful Programmes) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „MSP® Foundation”; zarządzanie ryzykiem w projekcie zgodnie z metodyką M_o_R® (Management of Risk) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „M_o_R® Foundation”, w podziale na zadania Usł‚ugi
2019-03-12 13:20:52 ZZ/388/008/U/19 WCH Przeprowadzenie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę w projekcie "Szereg Mocy Przeciwutleniającej jako narzędzie pozwalające na racjonalne projektowanie i ocenę właściwości prozdrowotnych żywności funkcjonalnej zawierającej przeciwutleniające związki fitochemiczne" Usł‚ugi
2019-04-02 14:01:14 ZP/79/055/R/19 OKZ Przebudowa infrastruktury terenowej w celu utworzenia wielofunkcyjnego terenu rekreacyjnego Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej w Gdańsku przy al. Zwycięstwa 12 Roboty Budowlane
2019-01-15 13:24:41 ZZ/052/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Multimedialnych ogłasza nabór osoby do opracowania projektu dwóch modeli turbiny wiatrowej, w ramach realizowanego projektu BZ na przeprowadzenie części badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu "Steo-System technicznej i ekonomicznej optymalizacji rozproszonych źródeł OZE". Usł‚ugi
2019-02-12 08:29:24 ZZ/181/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Automatyki ogłasza nabór na wykonawców projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki pt. „Uogólnione filtry Savitzky’ego-Golaya dla potrzeb identyfikacji i wygładzania procesów niestacjonarnych” UMO-2018/29/B/ST7/00325. Usł‚ugi
2019-01-14 11:03:34 ZZ/049/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Mikroelektronicznych ogłasza nabór pracownika do wykonania prac badawczo-rozwojowych. Usł‚ugi
2019-01-16 12:02:53 ZZ/043/009/2019 WETI Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki zaprasza do składania ofert na wykonanie audytu zewnętrznego i przygotowanie świadectwa kontroli sprawozdań finansowych wydatkowania środków finansowych w projekcie pt. „Europejska inicjatywa umożliwiająca walidację wysoce zautomatyzowanych, bezpiecznych systemów”/ “European Initiative to Enable Validation for Highly Automated Safe and Secure Systems”, nr umowy 692455 — ENABLE-S3. Usł‚ugi
2019-04-17 08:38:00 ZP/103/018/U/19 WZiE Organizacja Technikaliów 2019 dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-01-15 13:40:03 ZZ/039/009/U/2018 WETI Ogłoszeniu o zatrudnieniu doktoranta Usł‚ugi
2019-05-02 08:33:17 ZP/111/009/U/2019 WETI Ogłoszenie o zamówieniu na usługę społeczną pn.: świadczenie usług noclegowych i wyżywienia dla studentów Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki PG, uczestniczących w zajęciach laboratoryjnych z przedmiotów „Systemy Echolokacyjne” oraz „Laboratorium terenowe”. Usł‚ugi
2019-05-08 11:13:41 ZZ-22/017/U/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru wraz z dwoma kierowcami na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-04-23 10:39:14 ZZ-19/017/U/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru wraz z dwoma kierowcami na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-08 15:31:11 ZZ-25/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę foteli biurowych, krzeseł obrotowych i krzeseł konferencyjnych. Dostawy
2019-05-08 11:50:45 ZZ-23/017/U/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę 25 szt. rozet tensometrycznych, 1 opakowania kleju do tensometrów, 2 tuby powłoki silikonowej,1 opakowanie końcówek lutowniczych na potrzeby realizacji projektu „Glass Deep – innowacyjny wkład szklany, przeznaczony do okien obiektów podwodnych” nr umowy POIR 01.010.01-00-0778/17 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój Działanie Projekty B + R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania Przemysłowe i prace rozwojowe realizowanie przez przedsiębiorstwo Dostawy
2019-03-22 13:22:35 ZZ-10/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę 1 szt. Wzmacniacza do termopar 16 kanałowy -MX16009K Dostawy
2019-05-17 11:55:14 ZZ-33/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na artykuły promocyjne - koszulki typu T-shirt na Akcję żeglowanie na Politechnice. Dostawy
2019-02-19 10:02:29 ZZ/198/009/U/19 WETI Ogłoszenie o naborze pracowników inżynieryjnychdo wykonania prac projektowych i konstrukcyjnych Usł‚ugi
2019-06-04 09:02:03 ZZ/259/014/19 WEiA Ogłoszenie o naborze pracownika. Usł‚ugi
2018-06-26 09:11:55 ZZ/677/009/U/2018 WETI Ogłoszenie o naborze pracownika do realizacji zadań w projekcie pt. Usł‚ugi
2019-06-17 09:07:48 ZZ/617/009U/2019 WETI Ogłoszenie o naborze pracownika do realizacji zadań projektu pt.: "Grafowe modelowanie procesów wyszukiwania w ramach umowy nr UMO-2018/31/B/ST6/00820 Usł‚ugi
2019-06-17 08:56:31 ZZ/618/009U/2019 WETI Ogłoszenie o naborze pracownika do realizacji zadań projektu pt.: " Grafowe modelowanie procesów wyszukiwania" w ramach umowy nr UMO-2018/31/B/ST6/00820 Usł‚ugi
2019-05-29 15:46:30 ZZ/166/071/D/2019 CMTM Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2019-06-12 09:52:00 ZZ 88/019/U/19 WFTiMS Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG