Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 280 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-04-10 12:03:50 CRZP/81/009/R/19 WETI Modernizacja części przyziemia w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w celu zapewnienia możliwości prowadzenia róznych projektów i rozwoju badań naukowych. Roboty Budowlane
2019-04-10 09:21:18 CRZP/82/009/D/19 WETI Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-04-15 10:33:46 CRZP/87/002/D/19 WILIŚ Dostawa odczynników, testów kuwetowych, części do sond i laboratoryjnej aparatury pomiarowej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-04-16 10:20:37 CRZP/99/009/D/19 WETI Dostawa urządzeń sieciowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-04-08 11:28:19 CRZP77/002/U/2019 WILIŚ Usługa dostarczenia pizzy dla studentów Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej podczas trwania konkursu "wyKOMBinuj mOst". Usł‚ugi
2019-04-10 09:17:58 CRZP89/002/D/2019 WILIŚ Dostawa sond i pipet laboratoryjnych na potrzeby projektu „MORPHEUS- Modelowe obszary usuwania farmaceutyków na południowym Bałtyku” realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-03-06 09:24:23 CRZP: ZP /45/055/D/19 OKZ Dostawa tabletów dla Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenai na Odległość Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-02-25 13:03:33 CRZP: ZP/29/055/D/19 OKZ Dostawa mikroskopu stereoskopowego wraz z pomocniczym wyposażeniem dla Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-04-16 13:02:46 CRZP: ZP/94/055/D/19 OKZ Dostawa oprogramowania dla Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-12-10 15:04:44 K/1/2018 OKZ Konkurs architektoniczno-urbanistyczny na opracowanie koncepcji krajobrazowej i funkcjonalno-przestrzennej rozwoju Kampusu Politechniki Gdańskiej wraz z terenami przyległymi Usł‚ugi
2019-01-24 14:22:31 ZP/10/008/D/19 WCH dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów oraz drukarek Dostawy
2019-04-17 11:51:04 ZP/100/055/D/19 OKZ Dostawa sprzętu informatycznego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r. Dostawy
2019-04-15 11:04:31 ZP/102/004/U/19 WM Przeprowadzenie szkolenia dot. psychologii zarządzania zespołem dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Usł‚ugi
2019-04-17 08:38:00 ZP/103/018/U/19 WZiE Organizacja Technikaliów 2019 dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-04-18 15:18:28 ZP/104/055/D/19 OKZ Sukcesywna dostawa narzędzi ręcznych oraz elementów wyposażenia narzędzi ręcznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-01-24 13:53:56 ZP/11/055/U/19 OKZ świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-05-24 14:39:44 ZP/114/055/U/18 OKZ Przeprowadzenie szkolenia pn.: „P3O® Foundation (Biura Portfeli, Programów i Projektów)” dla pracowników Politechniki Gdańskiej ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej” Usł‚ugi
2019-01-28 11:43:27 ZP/13/055/U/19 OKZ sukcesywne wykonywanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-01-25 11:14:05 ZP/14/055/D/19 OKZ Dostawa licencji oraz wdrożenie oprogramowania do tworzenia kursów multimedialnych dla Politechniki Gdańskiej w ramach Projektu Power 3.5. Dostawy
2019-02-01 13:12:03 ZP/18/004/U/19 WM Przeprowadzenie trzech szkoleń dot. projektowania połączeń PCB oraz naprawy i modyfikacji urządzeń elektronicznych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części pn.: Część nr 1: projektowanie na poziomie podstawowym; Część nr 2: projektowanie na poziomie zaawansowanym; Część nr 3: naprawa i modyfikacja Usł‚ugi
2018-09-17 10:33:40 ZP/186/008/U/18 WCH Usługi eksperckie w Projekcie Reviving Baltic Resiliense Usł‚ugi
2018-09-10 13:25:36 ZP/190/008/D/18 WCH dostawa sprzętu informatycznego dla Politechniki Gdańskiej Wydział Chemiczny Dostawy
2016-07-08 10:46:46 ZP/191/022/RB/16 RIT Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK Roboty Budowlane
2018-09-27 13:32:24 ZP/198/022/D/18 RIT Sukcesywna dostawa modułów SFP, SFP+ i XFP do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK Dostawy
2018-10-02 11:56:32 ZP/203/055/U/18 OKZ Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2018-10-17 15:05:14 ZP/213/004/R/2018 WM Remont Sali nr 205 w Gmachu Głównym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej Roboty Budowlane
2018-10-17 15:36:02 ZP/217/055/D/18 OKZ Sukcesywne dostawy artykulów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-10-24 12:56:12 ZP/219/055/U/18 OKZ Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-10-31 08:24:22 ZP/223/030/U/18 B Przeprowadzenie szkolenia „Innowacyjne metody prowadzenia zajęć” dla pracowników PG w ramach projektu: Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-10-25 14:35:06 ZP/224/055/U/18 OKZ Usługa tłumaczenia na język angielski oferty naukowej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG