Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 289 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-06-12 10:45:17 ZZ/264/004/D/2019 WM Dostawa akcelerometru i młotka modalnego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-06-12 09:52:00 ZZ 88/019/U/19 WFTiMS Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2019-06-11 13:39:22 ZP/148/009/U/2019 WETI Usługa dostarczenia posiłku (pizza) dla uczestników Szkoły Letniej Wydziału ETI PG. Usł‚ugi
2019-06-10 14:02:53 ZZ/1421/008/U/19 WCH Usługi promocyjno- eksperckie w dziedzinie odnowy Morza Bałtyckiego w projekcie „ UBIS-URBAN BALTIC INDUSTRIAL SYMBIOS” Usł‚ugi
2019-06-10 12:34:21 ZZ/584/009/D/2019 WETI Dostawa obwodów drukowanych niezbędnych do realizacji projektu naukowo-badawczego AEGIS w obszarze bezpieczeństwa i obronności państwa DOB-1P/02/03/2016 finansowanego ze środków NCBiR dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-06-07 14:48:18 ZP/123/055/U/19 OKZ Usługę konserwacji i napraw awaryjnych systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) i dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) w budynkach Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-06-07 13:33:09 ZP/146/055/U/19 OKZ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej Politechniki Gdańskiej w okresie od 01.07.2019 roku do 30.06.2020 roku Usł‚ugi
2019-06-07 12:32:14 ZP/147/008/D/19 WCH dostawa systemu monitorowania wykonującego pomiary prądu stałego w zakresie 4-20mA, pochodzący z czujników wykonanych przez Politechnikę Gdańską. Dostawy
2019-06-07 11:56:05 ZP/138/008/D/19 WCH Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-06-06 14:47:24 ZZ/577/009/D/2019 WETI Dostawa modułów i diod laserowych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG