Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 289 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-05-16 16:35:26 ZP/119/061/U/19 BP ZPR PG Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z kwantyfikacji i analizy ekonomiczno-finansowej projektów pozyskiwanych ze źródeł zewnętrznych Usł‚ugi
2016-07-08 10:46:46 ZP/191/022/RB/16 RIT Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK Roboty Budowlane
2018-12-07 13:47:12 ZZ/14/030/D/2018 B Zakup subskrypcji na wsparcie techniczne dla systemu operacyjnego Red Har na okres 3 lat Dostawy
2019-06-17 08:38:45 CRZP/152/002/D/19, ZP/26 DZP Zakup końcówek pomiarowych sondy CPTU oraz zestawu do modernizacji sondy CPTU na potrzeby projektu pn. „Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót” Dostawy
2019-05-08 12:27:35 CRZP 108/002/U/19 WILIŚ Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej budynku Centrum Ekoinnowacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-08 16:34:54 ZZ-26/017/U/2019 WOiO Wykonanie usługi szkolenia z symulacji komputerowych wspomagających projektowanie statku. Usł‚ugi
2019-04-26 13:25:46 ZZ/20/017/U/2019 WOiO Wykonanie usługi szkolenia z symulacji komputerowych wspomagających projektowanie statku. Usł‚ugi
2019-05-28 15:08:00 ZP/120/018/R/19 WZiE Wykonanie systemu klimatyzacji na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Roboty Budowlane
2019-06-03 09:48:37 ZZ/556/009/U/19 WETI Wykonanie projektu wizualizacji konstrukcji oraz napędu hydraulicznego nowej koncepcji sonaru. Usł‚ugi
2018-12-07 13:14:06 ZZ/534/004/U/2018 WM Wykonanie prac badawczych zakończonych raportami w projekcie pn. Bioeconomy in the south Baltic area: Biomass – based Innovation and Green Growth” BioBIGG współfinansowanego z INTERREG SOUTH BALTIC z podziałem na 2 części: część nr 1: dotyczy sporządzenia raportu dla województwa pomorskiego; część nr 2: dotyczy sporządzenia raportu dla województwa warmińsko - mazurskiego Usł‚ugi
2019-03-12 12:03:00 ZZ/585/008/U/19 WCH Wykonanie pomiarów spektroskopowych (MAS NMR w ciele stałym) na potrzeby projektu "Hybrid energy storage devices based on composite materials for high power application" Usł‚ugi
2019-02-28 10:38:17 ZZ/211/009/2019 WETI Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych (budynku A i B Wydziału ETI PG) oraz prowadzenie książek obiektu z przynależną dokumentacją Usł‚ugi
2019-06-14 14:16:46 ZZ/319/004/U/2019 WM Wykonanie metodami obróbki skrawaniem elementów prototypów, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu LIDER dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej, z podziałem na części: Część nr 1: elementy prototypu pompy Część nr 2: elementy prototypu pompy Część nr 3: elementy stanowiska do badania sprzęgieł Usł‚ugi
2019-02-04 12:32:18 ZZ/137/009/2019 WETI Wykonanie kompleksowej obsługi serwisowej drzwi automatycznych zamontowanych budynku A i B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-04-11 14:05:50 ZP/68/008/D/19 WCH Wykonanie i dostawa instalacji odzysku ciepła ze spalin generatora elektrycznego z wykorzystaniem reaktora z wirującymi płynami w ramach projektu "UBIS - URBAN BALTIC INDUSTRIAL SYMBIOSIS" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Interreg Południowy Bałtyk 2014-2020. Dostawy
2019-02-26 09:46:57 ZZ/475/008/U/19 WCH Wykonanie analiz termograwimetrycznych TGA i TGA-DSC na potrzeby projektu "Hybrid energy storage devices based on composite materials for high power application" Usł‚ugi
2018-12-13 15:27:23 ZZ-22/017/D/2018 WOiO Wykonanie 25 szt. płyt PVC o grubości 3mm z kolorowym nadrukiem Usł‚ugi
2019-06-12 13:24:28 ZZ/1457/008/U/19 WCH Usługi specjalistyczne w projekcie" UBIS-URBAN BALTIC INDUSTRIAL SYMBIOS" Usł‚ugi
2019-06-14 13:37:20 ZZ/1485/008/U/19 WCH Usługi promocyjno-eksperckie w projekcie RBR w zakresie odnowy Morza Bałtyckiego Usł‚ugi
2019-06-10 14:02:53 ZZ/1421/008/U/19 WCH Usługi promocyjno- eksperckie w dziedzinie odnowy Morza Bałtyckiego w projekcie „ UBIS-URBAN BALTIC INDUSTRIAL SYMBIOS” Usł‚ugi
2019-06-06 08:06:08 ZP/145/009/U/2019 WETI Usługi noclegowe ze śniadaniami dla wykładowców Szkoły Letniej WETI PG Usł‚ugi
2018-11-05 15:01:30 ZP/227/055/U/18 OKZ Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-09-17 10:33:40 ZP/186/008/U/18 WCH Usługi eksperckie w Projekcie Reviving Baltic Resiliense Usł‚ugi
2019-05-21 11:25:03 ZP/106/008/U/19 WCH Usługi cateringowe i restauracyjne polegające na kompleksowej obsłudze różnego rodzaju spotkań na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-12-19 13:50:19 ZP/261/055/U/18 OKZ Usługi cateringowe i restauracyjne polegające na kompleksowej obsłudze różnego rodzaju spotkań na potrzeby Biura Rektora Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-06-07 14:48:18 ZP/123/055/U/19 OKZ Usługę konserwacji i napraw awaryjnych systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) i dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) w budynkach Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-04-29 09:21:21 ZZ/447/009/2019 WETI Usługa wynajmu autokaru zwraz z kierowcą Usł‚ugi
2019-05-10 09:32:20 ZZ/482/009/2019 WETI Usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-05-27 09:23:03 ZZ/527/009/2019 WETI Usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-04-12 13:56:14 ZZ-18/017/U/2019 WOiO Usługa w zakresie wynajmu autokaru wraz z dwoma kierowcami na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG