Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 280 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-05-21 13:08:44 CRZP 124/002/U/19 WILIŚ Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników administracji Politechniki Gdańskiej w zakresie tworzenia prezentacji multimedilanych w programie "Power Point" Usł‚ugi
2019-05-21 12:48:44 ZZ 74/019/D/19 WFTiMS Dostawa pieca rurowego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-21 12:45:27 CRZP129/002/D/19 WILIŚ Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby projektu pt. „Rozpoznanie i wybór markerów zanieczyszczeń wprowadzonych do Zatoki Admiralicji (Antarktyka Morska) poprzez bezpośrednie odprowadzanie ścieków bytowych na przykładzie Polskiej Stacji Antarktycznej im H. Arctowskiego” finansowanego ze środków NCN - MINIATURA 2 (II) realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-21 11:31:47 ZZ/155/071/D/2019 CMTM Dostawa ładunków niszczących z akcesoriami Dostawy
2019-05-21 11:25:03 ZP/106/008/U/19 WCH Usługi cateringowe i restauracyjne polegające na kompleksowej obsłudze różnego rodzaju spotkań na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-21 11:22:56 ZP/128/055/R/19 OKZ Malowanie pomieszczeń – segmenty mieszkalne, korytarze, kuchnie, kompleksowy remont pomieszczeń sanitarnych, wymiana drzwi do segmentów mieszkalnych, wymiana stolarki aluminiowej i montaż systemu centralnego klucza Master Key w Domu Studenckim nr 1 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy Traugutta 115 w Gdańsku. Roboty Budowlane
2019-05-20 15:42:09 ZZ-34/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa magnesów neodymowych do silnik elektrycznych Dostawy
2019-05-20 13:50:28 CRZP/122/002/D/19 WILIŚ Dostawa laboratoryjnej aparatury pomiarowej, sond i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-17 11:55:14 ZZ-23/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na artykuły promocyjne - koszulki typu T-shirt na Akcję żeglowanie na Politechnice. Dostawy
2019-05-16 16:35:26 ZP/119/061/U/19 BP ZPR PG Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z kwantyfikacji i analizy ekonomiczno-finansowej projektów pozyskiwanych ze źródeł zewnętrznych Usł‚ugi
2019-05-16 14:05:36 ZZ-32/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa zwijarki przewodu sterowniczego w ilości 2 szt. Dostawy
2019-05-16 14:03:52 ZZ-31/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa podzespołów zasilających prod. ALGA Dostawy
2019-05-16 14:01:51 ZZ-30/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa blach stojanów silników elektrycznych. Dostawy
2019-05-16 13:32:20 ZP/118/002/D/19 DZP Zakup końcówek pomiarowych sondy CPTU oraz zestawu do modernizacji sondy CPTU na potrzeby projektu pn. „Opracowanie metody i narzędzi do wykonywania kolumn/pali przemieszczeniowych wkręcanych w różnorodnych warunkach gruntowych na obszarze Polski wraz z przygotowaniem metodyki do projektowania i odbioru robót”. Dostawy
2019-05-16 11:30:05 ZP/121/061/U/19 BP ZPR PG Przeprowadzenie szkoleń w temacie: zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE2® (2017) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „PRINCE2® Foundation (2017)”; zarządzanie programami zgodnie z metodyką MSP® (Managing Successful Programmes) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „MSP® Foundation”; zarządzanie ryzykiem w projekcie zgodnie z metodyką M_o_R® (Management of Risk) – poziom Foundation, zakończony akredytowanym egzaminem „M_o_R® Foundation”, w podziale na zadania Usł‚ugi
2019-05-15 14:36:15 ZZ/493/009/D/2019 WETI Dostawa elektronicznych układów scalonych i mikromodułów do realizacji projektu pt. „Inteligentne znaki drogowe do adaptacyjnego sterowania ruchem pojazdów, komunikujące się w technologii V2X” – INZNAK Nr umowy : POIR 04.01.01-00-0089/16, Nr projektu: 032424. Projekt realizowany na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-05-15 14:22:55 ZZ/11/055/U/19 OKZ Świadczenie usługi w zakresie najmu 1 autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Działu Spraw Studenckich. Usł‚ugi
2019-05-15 10:59:59 ZP/117/055/D/19 OKZ sukcesywne dostawy wyrobów włókienniczych wraz z transportem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-15 08:31:10 ZZ/71/019/D/19 WFTiMS Dostawa akcesoriów z tworzyw sztucznych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-14 15:36:18 ZZ-29/017/U/2019 WOiO Świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-14 14:12:36 ZP/109/061/D/19 WCH Dostawa laboratoryjnych materiałów zużywalnych w ramach projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej" Dostawy
2019-05-14 13:30:29 ZZ/222/014/19 WEiA Ogłoszenie o naborze pracownika. Usł‚ugi
2019-05-14 12:27:44 ZZ/10/055/D/19 OKZ Dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-14 12:17:51 ZZ 70/019/D/19 WFTiMS Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-14 11:14:37 ZZ/489/009/2019 WETI Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki informuje o udzielanym zamówieniu na monitorowanie dostępności usług w ramach zadania „Trwałość projektu NOR-STA”. Usł‚ugi
2019-05-13 15:02:24 ZZ/246/004/D/2019 WM Dostawa systemu akwizycji danych pomiarowych DAQ z akcesoriami - 1 zestawu, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-10 15:18:59 ZZ/27/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa elementów mechaniki precyzyjnej do złączy wodoszczelnych wykonanych na postawie dokumentacji technicznej Zamawiającego Dostawy
2019-05-10 15:08:38 ZZ/151/071/D/2019 CMTM Dostawa kabli dla CMTM PG Dostawy
2019-05-10 14:55:21 CRZP/115/009/D/19 WETI Odnowienie subskrypcji uaktualnień licencji oprogramowania do obliczeń numerycznych wraz z niezbędnymi modułami dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-05-10 09:32:20 ZZ/482/009/2019 WETI Usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG