Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 300 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-02-01 13:12:03 ZP/18/004/U/19 WM Przeprowadzenie trzech szkoleń dot. projektowania połączeń PCB oraz naprawy i modyfikacji urządzeń elektronicznych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części pn.: Część nr 1: projektowanie na poziomie podstawowym; Część nr 2: projektowanie na poziomie zaawansowanym; Część nr 3: naprawa i modyfikacja Usł‚ugi
2019-04-16 13:30:32 ZZ/164/004/D/2019 WM Dostawa aparatu fotograficznego w ramach projektu „Intensyfikacja wymiany ciepła w dwufazowym obiegu termosyfonowym z miniszczelinowym parownikiem”, realizowanego w ramach konkursu NCN „SONATA 10” Dostawy
2019-04-30 16:18:07 ZP/112/004/U/19 WM Przeprowadzenie szkolenia dot. systemów wbudowanych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Usł‚ugi
2019-05-08 11:13:41 ZZ-22/017/U/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru wraz z dwoma kierowcami na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-05-08 11:50:45 ZZ-23/017/U/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę 25 szt. rozet tensometrycznych, 1 opakowania kleju do tensometrów, 2 tuby powłoki silikonowej,1 opakowanie końcówek lutowniczych na potrzeby realizacji projektu „Glass Deep – innowacyjny wkład szklany, przeznaczony do okien obiektów podwodnych” nr umowy POIR 01.010.01-00-0778/17 w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój Działanie Projekty B + R przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1 Badania Przemysłowe i prace rozwojowe realizowanie przez przedsiębiorstwo Dostawy
2019-05-08 15:31:11 ZZ-25/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę foteli biurowych, krzeseł obrotowych i krzeseł konferencyjnych. Dostawy
2018-11-22 13:32:23 ZZ-20/017/D/2018/OPM WOiO Dostawa 1 szt. licencji oprogramowania FEMAP with NX Nastran: Basic (Node Locked) Dostawy
2019-05-08 16:34:54 ZZ-26/017/U/2019 WOiO Wykonanie usługi szkolenia z symulacji komputerowych wspomagających projektowanie statku. Usł‚ugi
2019-05-09 08:25:22 ZZ-28/017/D/2019 WOiO Dostawa materiałów promocyjnych, koszulek T-shirt z nadrukem dla WOiO PG. Dostawy
2019-05-14 15:36:18 ZZ-29/017/U/2019 WOiO Świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru na potrzeby Wydziału Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG