UWAGA! Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem. https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings.
Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.
Znaleziono 250 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5 6

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2021-10-21 13:00:25 ZZ/17/030/U/21 B Usługi introligatorskie dla Biblioteki PG Usł‚ugi
2022-11-23 15:13:21 ZZ/22/022/D/22 CI TASK Dostawa przemysłowych przełączników Ethernet 5xRJ45 i 16xRJ45 Dostawy
2022-11-29 12:51:16 ZZ/27/057/2022 CTW i T Dostawa ekstraktora ultradźwiękowego niezbędnego do prawidłowej realizacji projektu „Zagospodarowanie niewykorzystywanych różnych części botanicznych ziół i roślin jadalnych oraz dziko-rosnących roślin jadalnych do pozyskiwania ekstraktów do zastosowania w kosmetyce i w przemyśle spożywczym”, realizowanego w projekcie pozakonkursowym pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Dostawy
2022-12-05 12:52:09 ZZ/28/057/2022 CTW i T Dostawa stojaków Dostawy
2022-09-09 10:14:40 ZZ/17/057/2022 CTW i T Dostawa miernika małych rezystancji, sondy napięciowej i prądowej oraz silnika indukcyjnego Dostawy
2022-10-18 10:27:10 ZZ/19/057/2022 CTW i T Wykonanie projektu, opracowanie oraz wykonanie prototypów insertów do probówek do ekstrakcji tkanki Dostawy
2022-10-27 13:04:35 ZZ/21/057/2022 CTW i T Dostawa urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu „Belka ażurowa optymalnie wykorzystująca własności geometryczne przekroju i fizyczne materiału” realizowanym w projekcie pozakonkursowym pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4) Dostawy
2022-11-02 14:28:23 ZZ/22/057/2022 CTW i T Dostawa sprzętu i odczynników laboratoryjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów „Biodegradowalne materiały z dodatkiem biomasy konopnej”, „Zagospodarowanie niewykorzystywanych różnych części botanicznych ziół i roślin jadalnych oraz dziko-rosnących roślin jadalnych do pozyskiwania ekstraktów do zastosowania w kosmetyce i w przemyśle spożywczym”, „Termoplastyczne elastomery poliuretanowe otrzymane z zastosowaniem bio-polioli poliestrowych” realizowanych w projekcie pozakonkursowym pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). Dostawy
2022-11-07 13:06:48 ZZ/23/057/2022 CTW i T Dostawa sprzętu i odczynników laboratoryjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów „Biodegradowalne materiały z dodatkiem biomasy konopnej”, „Zagospodarowanie niewykorzystywanych różnych części botanicznych ziół i roślin jadalnych oraz dziko-rosnących roślin jadalnych do pozyskiwania ekstraktów do zastosowania w kosmetyce i w przemyśle spożywczym”, „Termoplastyczne elastomery poliuretanowe otrzymane z zastosowaniem bio-polioli poliestrowych” realizowanych w projekcie pozakonkursowym pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). Dostawy
2022-11-04 13:22:17 ZZ/20/057/2022 CTW i T Usługa zbadania konstrukcji i własności podajników do materiałów sypkich Usł‚ugi
2022-11-23 14:47:30 ZZ/24/057/2022 CTW i T Dostawa odczynników i produktów chemicznych w projekcie „Inkubator Innowacyjności 4.0” w ramach projektu pozakonkursowego pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). Dostawy
2022-11-28 14:58:41 ZZ/25/057/2022 CTW i T Dostawa detektora gazów. Dostawy
2022-11-29 10:59:40 ZZ/26/057/2022 CTW i T Wykonanie wraz z dostawą stanowiska badawczego oraz belek ażurowych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu „Belka ażurowa optymalnie wykorzystująca własności geometryczne przekroju i fizyczne materiału” realizowanym w projekcie pozakonkursowym pn. „Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4). Dostawy
2021-09-22 10:52:42 ZZ/651/036/U/2021 DG usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2021-09-01 13:34:47 ZZ/1/074/D/2021 DOAD Dostawa wraz z montażem jedenastu regałów przesuwnych oraz jednego regału stacjonarnego dla archiwum zakładowego PG Dostawy
2022-05-26 13:27:51 ZZ/96/001/2022 DZP Ogłoszenie o wstępnych konsultacjach rynkowych poprzedzających wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie aplikacji mobilnej na smartfony w ramach projektu Greencoin realizowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju” Usł‚ugi
2022-08-01 14:11:43 ZZ/15/022/D/22 OKZ Dostawa szaf serwerowych dla CI TASK Dostawy
2022-09-01 09:40:25 ZZ/16/055/D/22 OKZ sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej w baniakach oraz dzierżawa i sanityzacja dystrybutorów dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2021-09-07 14:26:37 ZZ/13/055/U/21 OKZ Usługa szycia i dostawy elementów umundurowania dla Wewnetrznej Służby Ochrony Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2022-04-14 15:34:28 ZZ/9/055/D/22 OKZ Dostawa kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi oraz naprawami i przeglądami w okresie trwania gwarancji dla Politechniki Gdańskiej Dostawy
2021-09-21 14:46:34 ZZ/10/055/D/21 OKZ Dostawa kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi oraz naprawami i przeglądami w okresie trwania gwarancji dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2021-10-18 11:20:37 ZZ/17/055/D/21 OKZ Dostawa kserokopiarki dla Politechniki Gdańskiej Dostawy
2022-05-19 09:52:09 ZZ/12/055/U/22 OKZ świadczenie usług odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytworzonych przez Ośrodek Wypoczynkowy Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2022-11-14 13:53:11 ZZ/21/055/D/22 OKZ Dostawa łopaty turbiny wiatrowej na potrzeby Centrum Morskiej Energetyki Wiatrowej. Dostawy
2022-07-21 12:05:01 ZZ/11/022/D/22 RIT Dostawa szaf serwerowych dla CI TASK Dostawy
2022-07-21 12:06:29 ZZ/12/022/D/22 RIT Dostawa listew PDU dla CI TASK Dostawy
2021-09-10 08:19:19 ZZ/15/022/U/21 RIT Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę wsparcia dla pakietu MSC.Software Usł‚ugi
2019-09-24 08:55:34 ZP/236/022/R/19 RIT Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK Roboty Budowlane
2022-06-29 13:35:55 ZZ/9/022/D/22 RIT Dostawa elementów studni teletechnicznych Dostawy
2022-03-10 11:12:45 ZZ/61/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Urbanistyka i Infrastruktura) Usł‚ugi
2022-03-10 11:12:51 ZZ/62/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Projekt urbanistyczny IV) Usł‚ugi
2022-03-10 11:12:58 ZZ/63/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Urbanistyka i Infrastruktura II, Projektowanie urbanistyczne III) Usł‚ugi
2022-03-23 13:31:25 ZZ/84/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Planowanie infrastruktury technicznej - 15 godz. ćwiczeń) Usł‚ugi
2022-03-23 13:31:31 ZZ/85/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Planowanie infrastruktury technicznej 15 godz. wykładu i 15 godz. ćwiczeń) Usł‚ugi
2022-03-31 10:35:40 ZZ/86/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury (Interior design) Usł‚ugi
2022-09-14 09:30:56 ZZ/152/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-09-15 09:14:41 ZZ/153/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2021-09-13 12:21:16 ZZ/178/001/2021 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do przygotowania i przeprowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2021-09-13 12:21:24 ZZ/179/001/2021 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do przygotowania i przeprowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:09:13 ZZ/159/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:10:11 ZZ/160/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:10:56 ZZ/161/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:11:36 ZZ/162/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:12:34 ZZ/163/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:13:20 ZZ/164/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:29:15 ZZ/165/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:29:52 ZZ/166/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:30:44 ZZ/167/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2021-09-29 11:31:26 ZZ/193/001/2021 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2022-10-11 10:31:35 ZZ/168/001/2022 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi