Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 216 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-02-25 11:13:00 ZP/37/018/U/19 WZiE Przeprowadzenie badania wypalenia zawodowego w kontekście wymagań i zasobów w pracy wśród osób pracujących, wywodzących się z czterech grup zawodowych Usł‚ugi
2018-12-05 14:34:00 ZP/250/018/U/18 WZiE Usługa edukacyjna przeprowadzenia szkolenia International Project Management Association (IPMA) – poziom D z egzaminem certyfikującym dla studentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-03-07 12:17:00 ZP/49/018/D/19 WZiE Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-12-14 00:00:00 ZP/258/018/U/18 WZiE Organizacja szkolenia wraz z wynajmem sali konferencyjnej oraz transportem, usługą gastronomiczną i hotelarską. Usł‚ugi
2019-01-17 11:54:00 ZP/7/018/U/19 WZiE Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-07 13:43:00 ZP/23/018/U/19 WZiE Usługa edukacyjna przeprowadzenia szkolenia oraz egzaminu Prince 2 Foundation w języku angielskim dla 28 studentów studiów podyplomowych MBA Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-11-22 13:32:23 ZZ-20/017/D/2018/OPM WOiO Dostawa 1 szt. licencji oprogramowania FEMAP with NX Nastran: Basic (Node Locked) Dostawy
2018-12-11 12:29:52 ZZ-21/017/D/2018 WOiO Dostawa 1 szt. licencji bezterminowej oprogramowania Rhinoceros 6 EDU Dostawy
2018-12-13 15:27:23 ZZ-22/017/D/2018 WOiO Wykonanie 25 szt. płyt PVC o grubości 3mm z kolorowym nadrukiem Usł‚ugi
2019-03-21 13:48:15 ZZ-09/017/D/2019/OPM WOiO Dostawa przejścia obrotowego w ilości 3 sztuki wykonanego na podstawie dokumentacji technicznej Zamawiającego Dostawy
2019-03-22 13:22:35 ZZ-10/017/D/2019 WOiO Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu na dostawę 1 szt. Wzmacniacza do termopar 16 kanałowy -MX16009K Dostawy
2018-10-10 12:46:15 ZZ-16/017/D/2018 WOiO Dostawa 1 szt. rejestratora firmy HBM, model CX22B-W z akcesoriami. Dostawy
2019-01-08 12:40:02 ZZ-01/017/U/2019 WOiO Usługa szkolenia w zakresie zastosowania zaawansowanych technologii przetwarzania kompozytów, przygotowujące studentów do startu w zawodach podwodnych pojazdów napędzanych mięśniowo IWR i SubRace. Usł‚ugi
2019-01-14 14:10:52 ZZ-02/017/U/2019 WOiO Szkolenie zespołu studentów w zakresie projektowania pędników pojazdów wodnych o napędzie mięśniowym, z zastosowaniem wyspecjalizowanego oprogramowania CAD Usł‚ugi
2018-11-15 15:52:25 ZZ-18/017/D/2018 WOiO Dostawa 1 szt. licencji bezterminowej oprogramowania Camtasia Studio 2018 Dostawy
2018-11-15 16:03:12 ZZ-19/017/D/2018 WOiO Dostawa 1 szt. licencji bezterminowej oprogramowania Rhinoceros 6 EDU Dostawy
2019-02-14 11:14:28 ZZ/47/004/D/2019 WM Dostawa tensjometru dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-11-29 12:14:40 ZP/245/004/D/18 WM Dostawa przepływomierza dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-06 15:30:46 ZZ/100/004/D/2019 WM Dostawa gliceryny dla Wydziału Mechanicznego finansowaną ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach projektu pt.: „Bio-ekoinnowacyjny przenośny magazyn termalny dla zastosowań elektromobilnych” Dostawy
2019-03-07 10:15:59 ZP/42/004/D/2019 WM Dostawa wraz z montażem instalacji multimedialnej dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-12-07 13:14:06 ZZ/534/004/U/2018 WM Wykonanie prac badawczych zakończonych raportami w projekcie pn. Bioeconomy in the south Baltic area: Biomass – based Innovation and Green Growth” BioBIGG współfinansowanego z INTERREG SOUTH BALTIC z podziałem na 2 części: część nr 1: dotyczy sporządzenia raportu dla województwa pomorskiego; część nr 2: dotyczy sporządzenia raportu dla województwa warmińsko - mazurskiego Usł‚ugi
2019-03-14 14:11:15 ZZ/105/004/D/2019 WM Dostawa modułowego systemu do rejestracji sygnałów pomiarowych - 1 zestawu, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach projektu pt.: „Bio-ekoinnowacyjny przenośny magazyn termalny dla zastosowań elektromobilnych”.IX edycja programu Lider. Dostawy
2019-03-18 15:16:26 ZZ/81A/004/D/2018 WM Dostawa autotransformatora regulowanego 1-fazowego, w obudowie, min. 28A – sztuk dwie, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej, finansowana z projektu „Innowacyjne urządzenie trigeneracyjne do produkcji energii elektrycznej i chłodu dla energetyki rozproszonej o obniżonej emisji środowiskowej” (INNOECOTRIBLOCK) Nr Umowy: POIR.04.01.02-00-0018/17 Dostawy
2019-03-19 14:58:06 ZZ/128/004/D/2019 WM Dostawa przepływomierzy dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części: część nr 1: dostawa 2 przepływomierzy ultradźwiękowych w ramach projektu „Intensyfikacja wymiany ciepła w dwufazowym obiegu termosyfonowym z miniszczelinowym parownikiem”, realizowanego w ramach konkursu NCN „SONATA 10”; część nr 2: dostawa przepływomierza – 1 szt. Dostawy
2019-03-22 14:39:35 ZZ/136/004/D/2019 WM Dostawa trzech termostatów dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-10-17 15:05:14 ZP/213/004/R/2018 WM Remont Sali nr 205 w Gmachu Głównym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej Roboty Budowlane
2019-01-29 15:17:56 ZZ/35/004/D/2019 WM Dostawa miernika wielogazowego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej w ramach projektu pt.: „Bezpieczna, proekologiczna poroelastyczna nawierzchnia drogowa” współfinansowanego z programu „Strategiczny program badań naukowych i prac rozwojowych „Nowoczesne technologie materiałowe” – TECHMATSTRATEG” Dostawy
2019-02-01 13:12:03 ZP/18/004/U/19 WM Przeprowadzenie trzech szkoleń dot. projektowania połączeń PCB oraz naprawy i modyfikacji urządzeń elektronicznych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części pn.: Część nr 1: projektowanie na poziomie podstawowym; Część nr 2: projektowanie na poziomie zaawansowanym; Część nr 3: naprawa i modyfikacja Usł‚ugi
2019-03-13 09:49:04 CRZP 51/002/D/19 WILIŚ Dostawa jednej licencji oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-15 12:25:34 CRZP 60/002/D/19 WILIŚ Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-18 08:22:49 CRZP 43/002/D/19 WILIŚ Dostawa aparatury badawczo - pomiarowej i wagi laboratoryjnej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-21 11:54:58 ZZ/7/002/U/2019 WILIŚ Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2019-03-25 11:10:26 CRZP 66/002/U/19 WILIŚ Przeprowadzenie trzech dni warsztatów strategicznych dla pracowników Politechniki Gdańskiej z obszaru laboratoryjnego oraz Działu Jakości PG wraz z opracowaniem raportu końcowego w zakresie wypracowanych rozwiązań Usł‚ugi
2019-01-09 11:12:32 CRZP 1/002/D/19 WILIŚ Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-18 09:39:09 ZZ 32/019/D/19 WFTiMS Dostawa wkładów grzewczych z zestalonej lanej ceramiki na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-20 09:03:15 ZZ/35/019/D/19 WFTiMS Dostawa pierwiastków chemicznych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-20 09:05:35 ZZ/36/019/D/19 WFTiMS Dostawa metali szlachetnych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-21 11:17:55 ZZ 38/019/D/19 WFTiMS Dostawa chemikaliów nieorganicznych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-21 11:19:50 ZZ 39/019/D/19 WFTiMS Dostawa podstawowych chemikaliów organicznych i nieorganicznych na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-25 11:31:32 ZZ 40/019/D/19 WFTiMS Dostawa multimetru cyfrowego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-03-25 11:33:42 ZZ 41/019/D/19 WFTiMS Dostawa prowadnicy oraz elementów przesuwnych do stołu optycznego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-02-14 09:07:41 ZZ/190/009/D/2019 WETI Dostawa elementów elektronicznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-15 12:22:14 ZZ/193/009/D/19 WETI Dostawa licencji oprogramowania przeznaczonego do obliczeń właściwości elektronów, fononów, optycznych, termicznych oraz mechanicznych dla nanostruktur oraz materiałów na potrzeby projektu „NATO Ultra Sensitive Opto-Electrochemical Detection of Liquid Explosives Fabrication” realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-19 10:02:29 ZZ/198/009/U/19 WETI Ogłoszenie o naborze pracowników inżynieryjnychdo wykonania prac projektowych i konstrukcyjnych Usł‚ugi
2019-02-20 10:13:49 ZZ/199/009/D/19 WETI Dostawa elektrozaworów dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-20 10:38:12 CRZP/35/009/D/19 WETI Dostawa odczynników, szkła i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-21 08:55:22 ZZ/202/009/D/2019 WETI Dostawa płytki ewaluacyjnej czujników jakości powietrza dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-22 08:55:40 ZZ/203/009/U/2019 WETI Wykonanie lamelki FIB oraz zdjęć transmisyjnym mikroskopem elektronowym wraz z analizą danych w ramach projektu pt. „Nanokrystaliczne materiały ceramiczne dla wydajnej elektrochemicznej konwersji energii” w Programie First Team edycja 4/2017 (umowa numer POIR.04.04.00-00-42E9/17-00), będącym Projektem grantowym Fundacji na rzecz Nauki Polskiej finansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (PO IR), Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-02-26 09:29:30 ZZ/214/009/D/2019 WETI Dostawa płytek bezobiciowych do pomiarów dyfrakcyjnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2019-02-26 11:15:40 CRZP/41/009/D/19 WETI Dostawa dwóch mierników odległości pracujacych w technologii LiDAR dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej Dostawy
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG