UWAGA! Elektroniczne zamówienia publiczne w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych prowadzone są z użyciem platformy zakupowej na profilu nabywcy pod linkiem. https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings.
Na poniższej stronie znajdują się postępowania prowadzone bez użycia platformy zakupowej.
Znaleziono 269 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2025-06-18 07:47:32 ZZ/290/014/25(2) WEiA „Usługa wykonania 3 sztuk łopat do turbiny wiatrowej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki”. Usł‚ugi
2025-06-09 15:06:36 ZZ/290/014/25 WEiA „Usługa wykonania 3 sztuk łopat do turbiny wiatrowej dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki” Usł‚ugi
2025-02-26 12:36:13 ZZ/86/014/25 WEiA „Dostawę oprogramowania do numerycznych symulacji komputerowych pola elektromagnetycznego 3D, wersja Research, licencja jednostanowiskowa wieczysta z 3-letnim okresem wsparcia (3-letnia subskrypcja)” Dostawy
2025-05-22 11:15:01 ZZ/254/014/25 WEiA „Dostawa wektorowego analizatora impedancji i parametrów radiowych wraz z podstawowym osprzętem dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej” Dostawy
2025-03-25 09:56:20 ZZ/145/014/25 WEiA „Dostawa absorberów mikrofalowych stożkowych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej ” Dostawy
2025-02-06 15:45:07 ZZ/102/005/D/2025 WIMiO ZZ/102/005/D/2025_Dostawa miedzianych wyrobów hutniczych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej Dostawy
2025-03-24 12:57:25 ZZ/19/055/D/25 DZP Zamówienie na dostawę izolowanej komory chłodniczej wraz z instalacją chłodniczą na potrzeby projektu badawczego HYBRID WIND. Dostawy
2025-05-30 09:32:42 ZZ/062/009/U/2025 WETI Wykonanie zdjęć SEM/TEM z analizą EDS z przygotowaniem próbek metodą FIB na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-05-14 13:21:20 ZZ/492/005/D/2025 WIMiO Wykonanie wydruku 3D w technologii MJF kadłuba części podwodnej dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Opracowanie podwodnego półautonomicznego pojazdu do poszukiwania i identyfikacji min morskich oraz obiektów niebezpiecznych, DOB-BIO11/06/02/2020 finansowanego z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Dostawy
2025-04-16 12:14:05 ZZ/190/014/25 WEiA Wykonanie sukcesywnej usługi mechanicznej wraz z dostawą elementów mechanicznych Usł‚ugi
2025-05-15 11:46:20 ZZ/28/001/U/2025 WA Wykonanie prezentacji multimedialnej w formie interaktywnego mapowania danych na makiecie przestrzennej śródmieścia Gdańska zlokalizowanej w obiekcie "Kunszt Wodny" w Gdańsku na potrzeby realizacji projektu pt. „Kształtowanie sąsiedztw i współkreowanie prosperujących wspólnot lokalnych w kontekście miasta 15-minutowego” [ENACT 15mC] realizowanego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-03-18 09:17:56 ZZ/235/005/U/2025 WIMiO Wykonanie prac projektowych polegających na zmianie koncepcji obiektu "DROZD" w projekt wykonawczy niezbędnych do realizacji projektu pt. „Bezzałogowa platforma nawodno – powietrzna wykorzystująca efekt przypowierzchniowy wspierająca działania Wojsk Specjalnych na akwenach morskich” finansowanego z NCBiR. Usł‚ugi
2025-05-07 13:36:18 ZZ/38/055/D/25 OKZ Wykonanie i dostawa blankietów dyplomów ukończenia studiów dla Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-05-09 15:42:43 ZZ/050/009/2025 WETI Wykonanie audytu zewnętrznego Projektu pt. „Nagrania i modulacja neurofizjologicznych aktywności wysokich częstotliwości w kodowaniu i przywracaniu pamięci.”, nr umowy UMO-2020/39/I/NZ4/02070. Usł‚ugi
2025-04-16 14:56:20 ZZ/32/055/U/25 OKZ Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu zastosowania oprogramowania z zakresu "POWER BI", "Analiza danych z Qlik Sense" i "Wykorzystanie Tableau Desktop w analizie danych" – dla nauczycieli akademickich i doktorantów Politechniki Gdańskiej. w ramach projektu „Kadra 5.0. Rozwój kompetencji nauczycieli i doktorantów” Usł‚ugi
2025-03-25 10:00:11 ZZ/09/020/U/2025 OKZ usługa wynajmu autokaru wraz z kierowcą dla Centrum Matematyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-06-02 11:13:57 ZZ/278/014/25 WEiA Usługa wykonania elementów zaworu elektromechanicznego wg. załączonych rysunków wykonawczych. Usł‚ugi
2025-06-18 16:01:30 ZZ/645/005/U/2025 WIMiO Usługa walidacji efektów kształcenia uzyskanych przez studentów w związku z realizacją projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 Usł‚ugi
2024-12-02 15:30:53 ZZ/271/009/U/24 WETI Usługa przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pt. „Adaptacyjny system inteligentnego przetwarzania mowy lekarzy wraz ze strukturalizacją wyników badań i wspomaganiem procesu terapeutycznego” realizowanego na WETI Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-02-04 14:07:30 ZZ/1/057/U/25 CTW i T Usługa polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć wykładowo-warsztatowych oraz doradztwa w ramach siódmej edycji programu Startup School One (dalej „SS1-07”) Usł‚ugi
2025-05-05 16:13:24 ZZ/27/055/U/25 DZP Usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu "LCA - Life Cycle Assessment" – dla nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-03-04 14:28:49 ZZ/08/001/2025 WA Usługa polegająca na realizacji animowanego filmu instruktażowego realizowanego w ramach projektu "EmbedterLabs-Lepiej osadzone laboratoria dla bardziej synergicznego planowania zrównoważonej transformacji miejskiej" Usł‚ugi
2025-04-09 11:08:40 ZZ/29/014/25 WEiA Usługa opracowania projektu wraz z wykonaniem i dostarczeniem konstrukcji stanowiska do pomiaru sygnatur magnetycznych urządzeń montowanych na okrętach zgodnie z określonymi wytycznymi. Usł‚ugi
2025-04-07 12:56:12 ZZ/20/001/U/2025 WA Usługa opracowania i dostarczenia bazy danych dotyczącej 100 wybranych gatunków roślin, realizowaną w ramach projektu badawczego z programu Argentum ,,Integracja Zielonych Przestrzeni: Nowatorskie, Zautomatyzowane Metody Modernizacji dla Zrównoważonej Architektury Miejskiej nr dec 30/1/2023/IDUB/I2b/Ag realizowanego przez Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej . Usł‚ugi
2025-04-23 09:40:59 ZZ/043/009/U/2025 WETI Usługa najmu kamer na potrzeby realizacji projektu pn: „Szerokokątna, wysokiej rozdzielczości inspekcja optyczna turbin wiatrowych za pomocą wielozadaniowego, brzegowego przetwarzania wideo”, realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-06-23 14:06:56 ZZ/50/055/U/25 OKZ Usługa najmu autokaru wraz z dwoma kierowcami dla członków Akademickiego Chóru Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-04-01 14:29:22 ZZ/033/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-04-11 08:36:22 ZZ/039/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-05-14 13:16:23 ZZ/053/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-05-29 09:52:38 ZZ/061/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-03-20 15:25:04 ZZ/022/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-06-17 12:05:06 ZZ/072/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, budynek B (nr 42), ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Usł‚ugi
2025-04-30 11:25:54 ZZ/046/009/2025 WETI Usługa konserwacji i wymiany uszkodzonych elementów ścianki akustycznej w audytorium Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, budynek B (nr 41), ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Usł‚ugi
2025-04-15 14:38:42 ZZ/042/009/U/2025 WETI Usługa fabrykacji układów mikrofalowych na potrzeby projektu badawczego pn: „Szybka optymalizacja globalna układów wysokich częstotliwości przy użyciu modeli surogatowych”, nr umowy: UMO-2020/37/B/ST7/01448, finansowanego z Narodowego Centrum Nauki, realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-01-23 13:26:11 ZZ/004/009/2025 WETI Usługa badania Stanu Techniki dotyczącego dużych modeli językowych wraz z analizą ich przydatności pod kątem generowania porad prawnych. Usł‚ugi
2025-06-16 09:37:23 ZZ/2/008/U/25 WCH Szacowanie wartości zamówienia- kompleksowa organizacja konferencji Usł‚ugi
2025-06-03 14:29:59 ZZ/1/008/U/25 WCH Szacowanie wartości zamówienia - Usługa stworzenia strony konferencji wraz z systemem rejestracji on-line (strona www) oraz obsługa płatności za udział w konferencji (z systemem księgowania statusu płatności na profilu uczestnika) oraz wsparciem technicznym strony podczas jej użytkowania Usł‚ugi
2025-05-26 14:47:16 ZZ 441/019/U/25 WFTiMS Świadczenie usługi cateringowej podczas wydarzenia II Sympozjum Polskiego Konsorcjum Ochrony Radiologicznej na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-04-01 09:13:47 ZZ/22/055/U/25 OKZ świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sali konferencyjnej roku na potrzeby Akademickiego Chóru Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-01-22 13:15:34 ZZ/005/009/2025 WETI Sukcesywne świadczenie usług kserograficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2024-11-15 12:06:25 ZZ/29/055/U/24 OKZ Sukcesywna usługa tłumaczenia artykułów naukowych z języka polskiego na język amerykański angielski oraz usługa korekty/edycji tekstowej artykułów naukowych w języku amerykańskim angielskim dla CI TASK Usł‚ugi
2025-06-25 07:32:18 ZZ 467/019/RB/25 WFTiMS Roboty budowlane, polegającena dostawie wraz z montażem, w pomieszczeniach w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, klimatyzatorów oraz okna, wykonaniu instalacji elektrycznej, hydraulicznej oraz drobnych prac wykończeniowych Roboty Budowlane
2025-05-20 15:04:14 ZZ/39/055/U/25 OKZ Przeprowadzenie wykładu z tematyki pt.: „Pompy ciepła w grzewczo-klimatyzacyjnych systemach obiektów użyteczności publicznej oraz w systemach ciepłowniczych” Usł‚ugi
2025-06-16 15:12:23 ZZ/47/055/U/25 OKZ Przeprowadzenie wykladu z tematu: "Recykling materiałowy na przykładach wybranych instalacji" w ramach projektu Studia 5.0 Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu Usł‚ugi
2025-06-16 15:15:59 ZZ/48/055/U/25 OKZ Przeprowadzenie wykladu z tematu"Systemy magazynowania energii w przemyśle - dziś i jutro" w ramach projektu Studia 5.0 Programy studiów dla kluczowych branz krajowego przemysłu Usł‚ugi
2025-04-16 11:05:13 ZZ/31/055/U/25 DZP OGŁOSZENIE O WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH dotyczących realizacji Projektu pn. „Budowa uniwersyteckiego osiedla mieszkaniowego w lokalizacji Diabełkowo” - dokumentacja opublikowana pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1096619 Usł‚ugi
2024-12-02 10:06:00 ZZ/1/018/U/2024 WZiE OGŁOSZENIE O NABORZE STYPENDYSTY/STYPENDYSTKI Usł‚ugi
2025-06-18 08:10:31 ZZ DZP OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA na potrzeby projektu Hybrid Wind Usł‚ugi
2024-11-28 13:30:17 ZZ/250/001/2024 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2024-12-03 15:14:17 ZZ/20/001/2024 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-05-19 10:27:46 ZZ/29/001/U/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2024-10-10 13:45:14 ZZ/227/001/2024 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2024-09-26 14:28:54 ZZ/229/001/2024 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-25 15:07:19 ZZ/06/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-25 15:14:26 ZZ/07/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:11:20 ZZ/09/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:13:26 ZZ/10/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:14:31 ZZ/11/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:15:41 ZZ/12/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:16:36 ZZ/13/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:17:47 ZZ/14/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-02-28 14:18:50 ZZ/15/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-03-11 14:52:11 ZZ/17/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-03-11 14:53:58 ZZ/18/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika do prowadzenia zajęć na Wydziale Architektury Usł‚ugi
2025-05-14 12:23:24 ZZ 410/019/U/25 WFTiMS Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2025-05-21 13:49:23 ZZ/30/001/2025 WA OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Usł‚ugi
2025-05-21 13:50:38 ZZ/31/001/2025 WA OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Usł‚ugi
2024-12-20 14:37:00 ZZ/2/018/U/2024 WZiE OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Usł‚ugi
2025-06-18 09:37:54 ZZ/323/014/25 WEiA OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Usł‚ugi
2025-06-18 11:10:13 ZZ/35/001/U/2025 WA OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Usł‚ugi
2025-02-11 08:29:26 ZZ/008/009/U/25 WETI Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2025-02-11 11:25:17 ZZ 106/019/U/25 WFTiMS Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2025-02-11 13:56:47 ZZ/04/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2025-02-11 14:00:47 ZZ/05/001/2025 WA Ogłoszenie o naborze pracownika Usł‚ugi
2025-02-14 12:20:22 ZZ/012/009/D/2025 WETI Odnowienie licencji oprogramowania SketchUp Studio PL na potrzeby projektów AGRARSENSE, SUSTRONICS oraz AIMS5.0, finansowanych ze środków Chips JU (dawniej KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, realizowanych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-02-14 10:45:00 ZZ/011/009/D/2025 WETI Odnowienie licencji oprogramowania LabView na potrzeby projektów AGRARSENSE, SUSTRONICS oraz AIMS5.0, finansowanych ze środków Chips JU (dawniej KDT JU) oraz środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, realizowanych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-03-14 13:40:29 ZZ/15/055/D/25 OKZ Najem kontenerów biurowo-warsztatowych na potrzeby stworzenia pracowni Protolab inżynierii materiałowej w ramach projektu „Studia 5.0. Programy studiów dla kluczowych branż krajowego przemysłu” Dostawy
2025-01-17 14:08:22 ZZ/001/009/2025 WETI Najem i serwisowanie wielofunkcyjnego urządzenia drukującego na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2025-01-21 09:28:30 ZZ/2/014/2025 WEiA Modernizacja stanowiska hamowni maszyn elektrycznych dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2025-04-17 16:02:42 ZZ/244/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z umiejętności miękkich o nazwie „Warsztaty specjalistyczne z zarządzania zespołem i mentoring” dla studentów wraz z usługą cateringową, zapewnieniem sal wykładowych oraz niezbędnej infrastruktury do przeprowadzenia szkolenia (w tym sprzętu technicznego), przygotowaniem i udostępnieniem materiałów szkoleniowych (w tym usługą druku) i walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-03-13 19:51:01 ZP/196/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z umiejętności miękkich o nazwie „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne po angielsku” dla studentów (...) w ramach projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 Usł‚ugi
2025-03-12 15:39:08 ZZ/198/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia specjalistycznego o nazwie „Wybrane metody oceny i charakterystyki biomateriałów” dla studentów (...) w ramach projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 Usł‚ugi
2025-03-17 17:31:11 ZZ/202/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia specjalistycznego o nazwie „Wprowadzenie do oceny cytozgodności i hemozgodności biomateriałów” (...) w ramach projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 Usł‚ugi
2025-04-17 15:38:47 ZZ/195/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z umiejętności miękkich o nazwie „Krytyczne myślenie” dla grupy studentów wraz z usługą przygotowania i udostępnienia materiałów szkoleniowych (w tym certyfikatów), a także walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-04-09 20:06:00 ZZ/201/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia specjalistycznego o nazwie „Współczesne metody otrzymywania hydrożeli i materiałów polimerowych” dla studentów wraz z usługą cateringową, zapewnieniem sal wykładowych i/lub laboratoryjnych wraz z niezbędną infrastrukturą (sprzętem technicznym), przygotowaniem i udostępnieniem materiałów szkoleniowych (w tym usługą druku) i walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-04-14 17:32:35 ZZ/200/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia specjalistycznego o nazwie „Projektowanie i wytwarzanie materiałów kompozytowych oraz ich charakterystyka fizykochemiczna” dla studentów wraz z usługą cateringową, zapewnieniem sal wykładowych wraz z niezbędną infrastrukturą (sprzętem technicznym), przygotowaniem i udostępnieniem materiałów szkoleniowych (w tym usługą druku) i walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-03-18 16:08:49 ZZ/199/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia specjalistycznego o nazwie „Certyfikacja wyrobów medycznych” (...) w ramach projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027 Usł‚ugi
2025-04-09 19:46:53 ZZ/197/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z umiejętności miękkich o nazwie „Warsztaty specjalistyczne z zakresu zastosowania sztucznej inteligencji w działalności badawczej” dla studentów wraz z przygotowaniem i udostępnieniem materiałów szkoleniowych (w tym usługą druku certyfikatów) i walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-04-11 17:06:54 ZZ/245/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z umiejętności miękkich o nazwie „Warsztaty specjalistyczne z zakresu podstaw zarządzania projektami naukowymi w praktyce” dla grupy studentów wraz z usługą przygotowania i udostępnienia materiałów szkoleniowych (w tym certyfikatów), a także walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-04-16 15:54:56 ZZ/246/005/U/2025 WIMiO Kompleksowa usługa polegająca na polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z umiejętności miękkich o nazwie o nazwie „Design thinking” dla grupy studentów wraz z usługą przygotowania i udostępnienia materiałów szkoleniowych (w tym certyfikatów), a także walidacją efektów kształcenia na potrzeby realizacji projektu „Aktywny rozwój kompetencji i umiejętności członków projektu naukowego koła ‘Materiały w Medycynie’ oraz zwiększenie jego innowacyjności i potencjału badawczego” w ramach programu „Wsparcie studentów w zakresie podniesienia ich kompetencji i umiejętności”, będącego częścią Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021–2027. Usł‚ugi
2025-02-28 14:16:14 ZZ/017/009/D/2025 WETI Dostawę materiałów elektronicznych na potrzeby projektu FAMOSOS dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej Dostawy
2024-11-21 07:57:13 ZZ/1/071/D/2024 CTBO Dostawa ładunków niszczących z akcesoriami na potrzeby Centrum Technologii Bezpieczeństwa i Obronności Politechniki Gdańskiej Dostawy
2025-02-10 10:48:25 ZZ 102/019/D/25 WFTiMS Dostawa złotych targetów na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2025-02-12 14:47:55 ZZ/009/009/D/2025 WETI Dostawa złączek i elementów metalowych na potrzeby projektu pn.: „Nowe narzędzia do badania procesu koeletrolizy w tlenkowych elektrolizerach z użyciem izotopologu dwutlenku węgla” finansowanego z NCN, realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-02-13 13:47:10 ZZ/010/009/2025 WETI Dostawa złącz okrągłych do realizacji projektu finansowanego przez NCBiR pt.: System podwodnej komunikacji bezprzewodowej dla potrzeb bezzałogowych a autonomicznych platform morskich” realizowanego na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa w ramach Konkursu nr 4/SZAFIR/2021. Dostawy
2025-03-13 10:05:35 ZZ 205/019/D/25 WFTiMS Dostawa żywicy do drukarki 3D dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2025-05-27 10:26:25 ZZ/059/009/D/2025 WETI Dostawa żywic na potrzeby realizacji wydruków w technologii SLA oraz filamentów na potrzeby realizacji wydruków w technologii FFF na potrzeby projektu pn.: „Wydajna nienadzorowana synteza i rozszerzone prototypami modelowanie struktur mikrofalowych”, finansowanego przez NCN, realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-05-16 14:41:12 ZZ/055/009/D/2025 WETI Dostawa żywic i filamentów na potrzeby projektu pn.: „Wydajna nienadzorowana synteza i rozszerzone prototypami modelowanie struktur mikrofalowych”, finansowanego przez NCN, realizowanego na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2025-03-25 11:04:01 ZZ 258/019/D/25 WFTiMS Dostawa związku chemicznego na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy
2025-05-23 09:53:24 ZZ 436/019/D/25 WFTiMS Dostawa związku chemicznego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej Dostawy