Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 177 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2018-04-03 07:34:19 ZP/55/055/D/18 OKZ Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla jedostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-08-09 08:21:49 ZZ/855/009/2018 WETI Sukcesywne usługi kserograficzne dla WETI PG Usł‚ugi
2018-07-12 12:03:08 ZZ/782/009/2018 WETI Świadczenie specjalistycznych usług dla nowo tworzonego, przy Wydziale ETI, Pomorskiego Laboratorium Zarządzania Kryzysowego Usł‚ugi
2018-06-07 08:18:26 ZP/100/055/U/18 OKZ Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-04-11 13:10:52 ZP/69/055/U/18 OKZ Świadczenie usług transportowych na potrzeby Centrum Sportu Akademickiego Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-08-06 14:38:00 ZP/162/018/U/18 WZiE Świadczenie usług w zakresie wynajmu autokarów lub busów wraz z kierowcą na potrzeby Wydziału Zarządzania i Ekonomii Usł‚ugi
2018-04-26 12:21:18 ZZ/866/008/U/18 WCH świadczenie usługi wynajmu autokaru wraz z kierowcą do przewozu studentów Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2018-07-12 11:34:30 ZZ/769/009/U/2018 WETI Usluga wykonania badań i analiz chemicznych na potrzeby projektu pn. „Efektywne usuwanie mikrozanieczyszczeń ze ścieków przy użyciu elektrochemicznego utleniania na nanokrystalicznych anodach diamentowych (DIAOPS)” dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Inormatyki Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-07-12 14:29:05 ZP/146/014/U/18 WEiA Usługa hotelowa związana z konferencją APE 19 organizowaną przez Katedrę Elektroenergetyki WEIA PG. Usł‚ugi
2018-05-16 13:50:49 ZZ/01/054/U/18 OTM Usługa monitorowania systemów sygnalizacji alarmu pożaru w obiektach Politechniki Gdańskiej wraz z kwartalnymi przęglądami konserwacyjnymi urządzeń monitorujących i 24 godzinną obsługę serwisową nadajników. Usł‚ugi
2018-04-25 11:05:47 ZP/85/009/U/18 WETI Usługa społeczna - usługi restauracyjne na spotkaniu integracyjnym Konferencji GWGT Usł‚ugi
2018-05-09 14:59:48 ZZ/01/030/D/18 B Usługa transkrypcji Usł‚ugi
2018-07-20 10:37:39 ZZ/07/030/U/18 B Usługa wykonania ekspertyzy konserwatorskiej dla 12 starodruków ze zbiorów Biblioteki Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-07-04 10:08:25 ZZ/718/009/U/2018 WETI Usługa wykonania projektu graficznego do projektu badawczego „ Neurophysiological Mapping and Stimulation of the Human Brain for Memory Enhancement” w Programie FIRST TEAM finansowanym ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (PO IR) oś IV ze środków Działania 4.4: Zwiększanie potencjału kadrowego sektora B+R prowadzonego przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej Usł‚ugi
2018-04-18 13:04:39 ZP/76/055/U/18 OKZ Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kolonii/obozu dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-08-10 14:32:48 ZP/167/001/U/18 WA Usługę wykonania i dostarczenia albumów pt. „Politechnika Gdańska - dekoracje architektoniczne” do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-07-02 13:57:21 ZZ/04/030/D/18 OKZ Usługi introligatorskie dla Bibilioteki Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-08-14 13:09:59 CRZP/168/009/U/18 WETI Usługi społeczne- sukcesywne usługi restauracyjne na potrzeby WETI i DSS PG Usł‚ugi
2018-08-10 13:25:52 ZP/166/055/U/18 OKZ Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w budynku „Bratniak” Politechniki Gdańskiej, ochrony imprez organizowanych w Akademickim Klubie Politechniki Gdańskiej „Kwadratowa” oraz zabezpieczania imprez masowych organizowanych przez Politechnikę Gdańską Usł‚ugi
2018-07-16 12:16:35 ZZ/15/055/U/18 OKZ Wykonanie audytu oprogramowania oraz infrastruktury IT wytworzonych w ramach projektu: Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST WIEDZY Usł‚ugi
2018-08-10 11:41:43 ZZ/08/030/U/18 OKZ Wykonanie ekspertyzy konserwatorskiej dla 12 starodruków ze zbiorów Biblioteki Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-05-10 14:18:17 ZP/93/055/U/18 OKZ wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw central wentylacyjnych, agregatów chłodniczych oraz klimatyzatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-07-16 14:29:18 ZZ/236/004/D/2018 WM zakup bezterminowej licencji na oprogramowanie CAD 3D wraz z roczną subskrypcją i wdrożeniem oprogramowania, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu LIDER dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej. Dostawy
2018-07-27 09:36:05 ZZ/009/022/D/18 RIT Zakup subskrypcji kognitywnej usługi do wyszukiwania w Internecie zasobów na podstawie podanej frazy Dostawy
2018-05-29 14:20:00 ZZ/2/018/U/2018 WZiE ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY DOTYCZĄCEJ NAJMU POMIESZCZEŃ I ŚWIADCZENIA USŁUG GASTRONOMICZNYCH W FORMIE BUFETU W BUDYNKU WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ Usł‚ugi
2016-07-08 10:46:46 ZP/191/022/RB/16 RIT Zawarcie umowy ramowej na konserwację i modyfikację linii światłowodowych i kanalizacji teletechnicznej sieci TASK Roboty Budowlane
2018-04-27 14:43:26 ZP/74/008/R/18 WCH „Roboty remontowe wykonywane w trybie interwencyjnym wraz z robotami naprawczymi i dostawą mebli w budynkach Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej” Roboty Budowlane
Opracowanie strony: © 2018 by CUI PG