Pouczenie wynikające z Art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą przy ul. Narutowicza 11/12, w Gdańsku (kod pocztowy: 80-233);
  • Z Inspektorem Ochrony Danych na Politechnice Gdańskiej można się kontaktować drogą elektroniczną: e-mail: iod@pg.edu.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Zapoznałem się
Szukaj:
Znaleziono 208 postępowań.
Na stronę3 5 10 30 50 100 200
Wyświetl stronę1 2 3 4 5

Postępowania:

Data ogłoszenia:
rosnąco malejąco
Nr postępowania:
rosnąco malejąco
Kod jedn. prowadzącej:
rosnąco malejąco
Nazwa postępowania:
rosnąco malejąco
Rodzaj zamówienia:
2019-01-16 12:02:53 ZZ/043/009/2019 WETI Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki zaprasza do składania ofert na wykonanie audytu zewnętrznego i przygotowanie świadectwa kontroli sprawozdań finansowych wydatkowania środków finansowych w projekcie pt. „Europejska inicjatywa umożliwiająca walidację wysoce zautomatyzowanych, bezpiecznych systemów”/ “European Initiative to Enable Validation for Highly Automated Safe and Secure Systems”, nr umowy 692455 — ENABLE-S3. Usł‚ugi
2019-01-14 11:03:34 ZZ/049/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Mikroelektronicznych ogłasza nabór pracownika do wykonania prac badawczo-rozwojowych. Usł‚ugi
2019-02-12 08:29:24 ZZ/181/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Automatyki ogłasza nabór na wykonawców projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki pt. „Uogólnione filtry Savitzky’ego-Golaya dla potrzeb identyfikacji i wygładzania procesów niestacjonarnych” UMO-2018/29/B/ST7/00325. Usł‚ugi
2019-01-15 13:24:41 ZZ/052/009/U/2019 WETI Politechnika Gdańska, Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, Katedra Systemów Multimedialnych ogłasza nabór osoby do opracowania projektu dwóch modeli turbiny wiatrowej, w ramach realizowanego projektu BZ na przeprowadzenie części badań przemysłowych i prac rozwojowych w ramach projektu "Steo-System technicznej i ekonomicznej optymalizacji rozproszonych źródeł OZE". Usł‚ugi
2019-03-12 13:20:52 ZZ/388/008/U/19 WCH Przeprowadzenie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę w projekcie "Szereg Mocy Przeciwutleniającej jako narzędzie pozwalające na racjonalne projektowanie i ocenę właściwości prozdrowotnych żywności funkcjonalnej zawierającej przeciwutleniające związki fitochemiczne" Usł‚ugi
2019-02-25 11:13:00 ZP/37/018/U/19 WZiE Przeprowadzenie badania wypalenia zawodowego w kontekście wymagań i zasobów w pracy wśród osób pracujących, wywodzących się z czterech grup zawodowych Usł‚ugi
2018-05-24 14:39:44 ZP/114/055/U/18 OKZ Przeprowadzenie szkolenia pn.: „P3O® Foundation (Biura Portfeli, Programów i Projektów)” dla pracowników Politechniki Gdańskiej ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej” Usł‚ugi
2018-10-31 08:24:22 ZP/223/030/U/18 B Przeprowadzenie szkolenia „Innowacyjne metody prowadzenia zajęć” dla pracowników PG w ramach projektu: Podniesienie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-01 13:12:03 ZP/18/004/U/19 WM Przeprowadzenie trzech szkoleń dot. projektowania połączeń PCB oraz naprawy i modyfikacji urządzeń elektronicznych dla studentów Politechniki Gdańskiej w ramach projektu "HEDGEHOG – Badanie środowiska dynamicznego i termicznego rakiety kosmicznej” – Projekt pozakonkursowy o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 3.0.” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części pn.: Część nr 1: projektowanie na poziomie podstawowym; Część nr 2: projektowanie na poziomie zaawansowanym; Część nr 3: naprawa i modyfikacja Usł‚ugi
2019-03-07 12:46:51 ZP/48/055/R/19 OKZ Remont ogrodzenia budynku „Wysokich Napięć” Wydziału Elektromechaniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Własna Strzecha 18A. Roboty Budowlane
2018-10-17 15:05:14 ZP/213/004/R/2018 WM Remont Sali nr 205 w Gmachu Głównym na Wydziale Mechanicznym Politechniki Gdańskiej Roboty Budowlane
2019-03-13 11:29:46 ZZ/03/055/D/19 OKZ sukcesywna dostawa koksu grubego dla Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Gdańskiej Czarlina Dostawy
2019-03-20 15:54:50 ZP/33/055/D/19 OKZ Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-09-27 13:32:24 ZP/198/022/D/18 RIT Sukcesywna dostawa modułów SFP, SFP+ i XFP do wyposażenia węzłów sieci światłowodowej TASK Dostawy
2018-11-14 15:06:47 ZZ/26/055/D/18 OKZ Sukcesywna dostawa nabialu do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-02-13 08:59:29 ZP/26/055/D/19 OKZ sukcesywna dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2018-10-17 15:36:02 ZP/217/055/D/18 OKZ Sukcesywne dostawy artykulów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Dostawy
2019-02-12 12:14:48 ZP/25/001/U/19 WA Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-01-17 11:54:00 ZP/7/018/U/19 WZiE Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-21 10:53:24 ZP/36/055/U/19 OKZ Sukcesywne świadczenie usług kurierskich dla Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-03-15 12:58:57 ZP/53/014/U/19 WEiA Sukcesywne wykonywanie korekt tekstu technicznego napisanego w języku angielskim oraz dokonywanie tłumaczeń dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki. Usł‚ugi
2019-01-28 11:43:27 ZP/13/055/U/19 OKZ sukcesywne wykonywanie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-07-12 12:03:08 ZZ/782/009/2018 WETI Świadczenie specjalistycznych usług dla nowo tworzonego, przy Wydziale ETI, Pomorskiego Laboratorium Zarządzania Kryzysowego Usł‚ugi
2019-03-22 08:35:30 ZP/39/055/D/19 OKZ Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Erasmus Student Network Gdańsk Usł‚ugi
2018-10-24 12:56:12 ZP/219/055/U/18 OKZ Świadczenie usług hotelowych na potrzeby Działu Międzynarodowej Współpracy Akademickiej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-01-24 13:53:56 ZP/11/055/U/19 OKZ świadczenie usług medycznych dla Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-03-12 14:26:58 ZP/55/055/U/19 OKZ świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Centrum Nauczania Matematyki i Kształcenia na Odległość Usł‚ugi
2018-12-14 09:05:55 ZZ/29/055/U/18 OKZ Świadczenie usługi w zakresie najmu autokaru wraz z dwoma kierowcami na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-10-31 15:28:11 ZZ/24/055/U/18 OKZ Świadczenie usługi w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowca na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-01-14 14:10:52 ZZ-02/017/U/2019 WOiO Szkolenie zespołu studentów w zakresie projektowania pędników pojazdów wodnych o napędzie mięśniowym, z zastosowaniem wyspecjalizowanego oprogramowania CAD Usł‚ugi
2019-03-11 15:20:29 ZP/52/055/U/19 OKZ Ubezpieczenie jednostek pływających Politechniki Gdańskiej na lata 2019-2021 Usł‚ugi
2018-11-28 10:08:48 ZZ/28/055/U/18 OKZ Usluga w zakresie wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby Akademickiego Chóru Politechniki Gdanskiej Usł‚ugi
2018-10-08 16:41:53 ZZ/269/071/D/2018 CMTM Usługa dostosowania oprogramowania Usł‚ugi
2018-12-05 14:34:00 ZP/250/018/U/18 WZiE Usługa edukacyjna przeprowadzenia szkolenia International Project Management Association (IPMA) – poziom D z egzaminem certyfikującym dla studentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-02-07 13:43:00 ZP/23/018/U/19 WZiE Usługa edukacyjna przeprowadzenia szkolenia oraz egzaminu Prince 2 Foundation w języku angielskim dla 28 studentów studiów podyplomowych MBA Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2019-01-30 14:17:03 ZZ/120/009/2019 WETI Usługa modyfikacji prototypu układu scalonego aparatem FIB dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-01-03 14:29:19 ZZ/1/074/U/2019 DOAD Usługa niszczenia dokumentacji niearchiwalnej papierowej Usł‚ugi
2018-11-23 11:49:20 ZZ/014/022/U/18 RIT Usługa pełnego cyklu certyfikacji Systemu Zarządzania Jakością (QMS) zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015 w CI TASK Usł‚ugi
2019-02-27 15:04:38 ZP/40/061/U/19 BP ZPR PG Usługa polegająca na realizacji szkoleń w zakresie komunikacji dla kadry menadżerskiej oraz kadry administracyjnej Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej” Usł‚ugi
2019-03-20 11:55:54 ZP/61/009/U/2019 WETI Usługa restauracyjna (bankiet) na spotkaniu ekspertów IRACON dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2018-10-02 11:56:32 ZP/203/055/U/18 OKZ Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Politechniki Gdańskiej. Usł‚ugi
2019-01-08 12:40:02 ZZ-01/017/U/2019 WOiO Usługa szkolenia w zakresie zastosowania zaawansowanych technologii przetwarzania kompozytów, przygotowujące studentów do startu w zawodach podwodnych pojazdów napędzanych mięśniowo IWR i SubRace. Usł‚ugi
2018-10-15 09:46:21 ZZ/02/054/U/18 OTM Usługa szycia i dostawy elementów umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-11-15 10:16:07 ZZ/03/054/U/18 OTM Usługa szycia i dostawy elementów umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-10-25 14:35:06 ZP/224/055/U/18 OKZ Usługa tłumaczenia na język angielski oferty naukowej Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-12-19 13:50:19 ZP/261/055/U/18 OKZ Usługi cateringowe i restauracyjne polegające na kompleksowej obsłudze różnego rodzaju spotkań na potrzeby Biura Rektora Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-09-17 10:33:40 ZP/186/008/U/18 WCH Usługi eksperckie w Projekcie Reviving Baltic Resiliense Usł‚ugi
2018-11-05 15:01:30 ZP/227/055/U/18 OKZ Usługi konserwacji i napraw kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych przez jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej Usł‚ugi
2018-12-13 15:27:23 ZZ-22/017/D/2018 WOiO Wykonanie 25 szt. płyt PVC o grubości 3mm z kolorowym nadrukiem Usł‚ugi
2019-02-26 09:46:57 ZZ/475/008/U/19 WCH Wykonanie analiz termograwimetrycznych TGA i TGA-DSC na potrzeby projektu "Hybrid energy storage devices based on composite materials for high power application" Usł‚ugi
Opracowanie strony: © 2019 by CUI PG